Sunday, October 19, 2008

18&19 oktober 2008.

18/10/08-sabtu
pagi2 aku anta wewe gie umah chea sebab arie nie dorang geng celcom ader wat trip beraye di cameron.then aku terus cabut gie armanee.seperti biase weekend aku akan habis kan mase aku kat sane.walaupon tanpa si dia.sampai je aku tdo sebab aku tgk semua orang umah tuh tdo.aku pon tdo la kat bilik bf aku.around 12pm bf aku balik.aku terus kan tdo sebab aku ngantuk.dalam kol 3pm dier gerak aku ajak gie One Utama.aku pon lapa.aku bangun mandi,siap2 then gerak gie ou.lagik pon today is our second anniversarry.so kire nak celebrate la nie =) kami mkn kat chili's and after that xtaw nak wat ape da.then kami wat manicure kat missy nail's.tetibe kawan dier ader call ajak dier jumpe client pasal keje dier.da la tgh wat kuku nie.terus hilang mood aku dengan dier nak rushing nak kene gie TTDI.bile aku soh dier gie sane dengan kawan dier.die usaha jugak nak pakai kete aku sebenarnye.aku susah nak izin kan sebab ape2 hal nanti aku yang kene jawab ngan parent aku.aku malas nak dorang bising.tu je.balik dr ou terus balik armanee dengan keadaan dua2 tgh marah.sampai je kat lobby aku soh dier gie TTDI naik moto.then dier bal..nak salam aku.tapi aku tak der mood sebab aku betul2 marah ngan dier.skit2 semua kawan.aku tak pernah nak jadi orang penting dalam hidup dier.ape2 kawan dulu.bosan betul.dalam kol 8pm aku da boring dok umah.tinggal sorang then aku gerak gie umah kazen aku lagik sorang kat saujana.then gie maxvalue sebab nak beli barang masak.haha.kami main masak2 until 10pm.then makan sambil layan citer tv3.aku balik armanee around 2am sebab aku aku takot kalau2 bf aku balik aku tak der kat bilik dier :( aku sampai armanee aku mandi then tdo.
19/10/08-sunday
aku terjaga kol 8am tapi dier still tak balik lagik.Allah je taw ape perasaan aku time tuh.rupenye dier pegi jugak party kat duta vista dengan kaum kerabat dier yang aku tak suke.kalau itu yang membuat dier happy.let go.aku malas nak pk.sebab da banyak kali kot dier tinggal aku untuk pergi "tunjuk muke' kat kawan dier.aku msg dier tanye u nak balik tak??dier cakap nak tapi tak der transport.bile soh naik taxi dier kater susah nak dapat taxi kat area tuh.aku pon mandi2 terus gie umah kazen aku balik kat saujana then lepak until 2pm.pastu aku msg dier lagik u nak balik ke tak??dier kater dier letih.hurm..aku da taw sangat ayat dier..buat sakit hati je..baik aku senyap dr aku sakit hati.aku balik armanee aku mandi aku tdo kejap then aku gerak balik ampang sebab nak gie open house umah kawan office aku nadia kat area ampang then kene pick wewe kat umah chea. then aku terus balik umah.aku penat tahap dewa.haha.sampai umah bf aku tak der msg2 aku.aku taw alasan dier mesti dier tdo.aku mintak dier break ngan aku.sebab aku tak tahan ngan sikap dier yang tak penting kan aku.aku malas jadik pompuan bodo yang tunggu bende yang tak pasti.senang citer aku rimas ngan dier.
end of the suckers weekend!

No comments: