Tuesday, October 28, 2008

28 oct 2008

arie nie dier senyap seribu bahasa.agak besar jugak la gado kali nie.aku tak nak dier buang mase dier.aku nak dier hidup ader matlamat.malam tadik penat bebel.ari ni senyap terus ;) mule2 aku ignore la jugak sebab kalau aku layan perasaan aku.aku yang sakit hati kan??so.aku senyap dr berkater2.last aku msg dier siap maki2.wah..bagus sangat ke aku sampai maki2 orang :) pastu wewe ader call aku cakap dier ader tinggal barang kat depan umah aku.terkejut aku.turun cepat2 then ader paper beg..dalam dier ader bear yang sangat comel.and ader kad yang sangat sweet.comel gile ok.gambar nanty k :) pastu aku terharu lalu aku pon menangis :) hahahaha.then terus call dier nak jumpe..dalam2 nak jumpe tuh aku amik dier kat setiawangsa.then aku nanges like hell.then dier nak pujuk aku,die bawak aku gie Time Square and SHOPPING.sebab dier taw itu islah hobi aku.hehehe.yang sweet nye..dier belikan aku cincin...cincin tunang ke sayang??hahah..jumpe mama ngan baba dulu k ape2 pon.now im so sleepy.update later.chow milan!nite ;) i love him i love him i love him.lalalalaaalaaa

No comments: