Tuesday, October 7, 2008

confuse sangat!!!

hi all.tak taw nape ari nie cam moody sangat.dr pagi sampai ke malam.dengan perangai dak ofis cam haram.xnak cakap ngan aku.tak taw nape.malas nak layan dorang sebab semua nye da tue-tue.so pk la sendiri.aku tak heran pon pasal dorang.xmati nye aku tanpe dorang.aku tak taw nape sekarang aku mesti ingat kat ex bf aku (adeq).padahal tak lame pon aku bercinta ngan dier.ape yang dier buat buruk aku tak pernah nampak.tapi orang marah sangat aku sayang and ingat kat dier.nak kater dier paling comel yang pernah aku kenal tak jugak..ader je yang lain mcm bob :) tapi tak der pon teringat2.neway,aku rase cam da 3 tahun aku teringat2 kat dier and 2-3 minggu nie aku memang teringat kat die.sebab dier da start2 sms aku since end of puase.im try to meet him when im at damansara damai.but i cant make it coz im stay with my bf.my new bf is his close fren actually.from kuantan.thats y all memory come back to me.sangat teringat die buat mase skang.how come??memang soal hati kiter tak boleh nak tipu.im never trust my new one.i donno y.maybe da banyak sangat kene tinggal.thats y maybe.tapi kesian kat dier.sebab dier selalu cakap i love u sayang.cume aku je tak nak percaye cz im so takot.laki nie ayat manis kan..bile cube nak percaye ader je yang halang.and tadik im moody with him.and dier perasan perangai i lain sebab dr kat ofis i dok cakap nak tgk tv malam nie cz citer adeq kuar(kisah kaisara 2).last2 tak der..episod dah habis.skang nie nak sms ngan adeq da takot cz my bf said adeq with aisya back.im so sad but this is realiti.omg god only noe my felling now.im trying to call my bro(adeq rizal) tapi dier tak angkat.im just only wanna share with him cz i noe my bro taw how much im in love with adeq.sounds like stupid but i dono how to describe my felling now.tak boleh nak salah kan adeq sebab ape dier tak pilih aku.mungkin tak der rezeki.to my beloved nabil fikri.im sorry.i tak der niat nak moody with u.semua orang ader kisah sendiri kan??so, trust me.even i cam nie.u tak pernah i lupe kan.u owez in my heart gumuk ;) this weekend im promise to lepak with u all the time.i miss ur warm hugging!and we can go to shopping maybe.for me again and again.oklah.i wanna sleep now cz da pukul 1.10am(8.10.08) nite all.sayang, i do miss u!mwa..

No comments: