Wednesday, October 8, 2008

sad.


today 09-10-08 is my bad day.malam tadik im going to damansara damai to meet nabil cz i do miss him.seminggu raye tak jumpe dier.and i have plan to spend time with him until 2-3am.but then..dier da ader plan ngan kawan2 dier nak gie club and wateva.bile halang then dier bley cakap i have to go.ok.fine.rase cam rugi gak jumpe die.tapi sayang punye pasal its ok la..then otw back to kl dier soh aku hantar dier kat changkat i really donno kat mane tempat tuh sebab kawan dier pick kat sane.dier bley tinggal kan sorang kawan dier ngan aku dan suruh aku anta kat pandan indah dengan keadaan kawan dier yang tak berape nak stabil.mase tuh rase nak mengamuk je cz dier tak pernah nak faham aku.yang die tahu skang KAWAN.KAWAn tuh penting dalam hidup dier.kalau ikut kan hati nak soh je dier balik kuantan.jgn bagi dok sini.it so mengusutkan aku.i donno wat im thinking about.rase nak break ader.only god know wat i felling now.its so hurt to in love with him.sedih kan.sooo complicated and confusing me like hell.i wish him happy wat i do.doakan dier berjaya and hidup dier tak hancur.jadi orang yang berguna dan tak jadik sampah masyarakat.baik untuk dier.baik la untuk aku jugak.aku serah kan semua kat Allah.aku tak daya nak buat keputusan.next week dier nak pegi sabah dengan KAWAN2 dier.hurm..baru plan nak tinggal ngan dier weekend.tapi tak dapat jugak..tak perla..aku nak dier rase sakit hati macam mane aku rase skang.

No comments: