Sunday, November 2, 2008

demam.

khamis-30/10/08
aku gie opis cam biase sebab nak settle kan gaji staff.aku memang da rase tak sedap badan since malam tadik.aku gagah jugak la gie keje.tapi da mengigil2.lepas settle kan keje around 10am aku gie clinic kat belakang office aku.badan aku panas tahap dewa.tekak aku mule rase sakit.aku dapat mc for 2 days.then baba suruh adik aku amik aku kat office sebab aku betul2 tak larat.aku tido sepanjang hari.
jumaat-31/10/08
aku demam lagik.yang tak best nye tangan aku da naik bintik2 merah.takot sangat denggi.harap2 bukan la kan.aku da tak de selera makan dr semalam and aku memang tak cube langsung nak makan sebab tekak aku luke.nak telan air liur sakit sangat.Allah je taw perasaan aku skang.aku minum air sekadar satu tenguk dan telan kesemua ubat sebab aku tak nak makan banyak kali.sakit gile.tetibe malam wewe call soh aku turun angkat barang kat kete.gile ke ape.aku nie demam.aku da dapat rase yang nabil ikut wewe balik sebab nak jumpe aku.betul tekaan aku.aku kuar je pagar aku nampak die kuar dr belakang kete jiran aku.wah...happy and aku terus gie kat dier.hug dier.and yang penting aku nanges!hahha..terharu lagik.adoi..dier usaha nak jumpe aku.tapi aku tak sihat..memang tak larat!sian dier.and thx to wewe sebab bawak dier datang jumpe aku.pastu kami antar nabil balik ke pandan indah.
sabtu-1/11/08
gie klinik idzham kat pandan jaya untuk cek bintik2 di tangan,kaki and mulut.doctor kater aku demam ruam.hurm..tekak aku cam biase la still sakit.dapat lagik ubat yang same.bosan betul ;) malam tuh kami adik beradik gie pavilion and lepak di carlos.sebab da bosan sangat dok umah.cam kure2.aku minum air je..tuh pon susah nak abis.tepat kol 1230 aku ngan wewe kuar lagik untuk berjumpe dengan bob yang menyambut ulang tahun hari lahir nye.kawan baik la kater kan.then pergi jugak la jumpe dier di area dynasty hotel. balik umah tdo terus!penat.
ahad-2/11/08
seharian aku dok di rumah dan tdo sebab aku pk esok nak keje.wewe gie ikano ngan kawan2 celcom dier.aku rest dirumah.tdo dengan aman nye.weeeeeeeee...rase cam nak elok skit tekak nie.alhamdullillah..harap2 esok sembuh semua nye..
tamat cerite minggu nie =)
bad la sebab demam teruk!

No comments: