Sunday, December 7, 2008

him.

neway,last saturday im going to pavilion with my baby boo around 1230pm.sampai je kamii g makan kat carlos and 240pm we planning to watch the movie,los and fund.erm..aku sangat xtaw tuh citer ape.sementara tunggu time movie,i promise to do my nails kan.then i do it at colour culture at level 6.hehe.manicure!i like.then bile da siap kuku terus masuk wayang and u nie wat?i tdo.hahah.penat kot.berdenggur lagik.sampai 3 kali goo gerak aku.hahah.selambe nye aku tdo.best ooo.after movie we go to jalan jalan and pusing satu pavi and die xde ape pon nak beli.then we move out and go to time squre.sampai sane die g la beli baju kat kedai kawan die.and aku jalan la da tak taw nak wat ape.kuar dr time square aku cam gado skit ngn die and aku terus anta die balik umah.sampai je bawah umah die aku wat hal.jerit2 marah die sbb dier memang tak pandaii nak amik hati aku.benci taw.tapi due selalu cakap die sayang aku.hehe.aku pon memang sayang die pon.da nangis2 kami keluar balik g suzi's corner for dinner.ingat lepas nie nak g jalan2 then die rushing balik pandan indah sb nak amik laundry baju die,selamat sempat and anta baju kat umah then tunggu die siap.ingat die nak g clubbiing or teman aku jalan2.last2 lepak studio.gado laagik.penat la gado ng die arie tuh,hahaha.nangis jeee..

No comments: