Thursday, December 4, 2008

rajin nye dba today ;)

i dunno y im so happy today maybe cz i meet my bf last night.bile pk pasal kerja memang stress and im not going to do all my fucking work at this time.hahaha.i kemas all my doc yang ade atas meja.and i kemas store and pantry.wah..rajin kan.hahah.jadik bibik ari nie..walaupon penat but im sooooooooooo happy sebba i tak wat keje office langsung and now im planning for this weekend.i really2 want to do my nail.manicure and not for padicure cz i noe i foot tersangat la huduh :) kaki saye buruk disebabkan kes demam virus tangan dan kaki.hahah.bodo niii..tak kire!this weekend im going to do my lovely nails ;) and on early morning saturday i with my baby goo nak kene gie armanee to settle my bodo bilik sewa.nak amik semua barang and tak nak ader kene mengena lagik ngan rumah bodo tuh.jgn mintak sewa kat bf aku lagik sebab memang kami tak ke sane and just wanna u know that kami da serahkan semua kunci and excess kad and sticker car to the own house!thats mean kami tak der kene mengena dengan rumah tu lagi ok ;) im happy.chow milan !

No comments: