Sunday, March 29, 2009

weekend

hurm.minggu nie sebenar nya aku sedih sebab aku still tak bercakap ngan mama lagi.tapi aku malas nak cakap sebab kalau cakap.hati aku sakit.so biar lah aku wat ape yang aku suke.minggu nie aku dok kat umah goo sepanjang minggu ;) hari jumaat,lepas je balik keje terus gie sane.malam kami semua gie main bowling kat flamingo.sebelum tuh pegi main snoker kat ampang point dulu.sebab tunggu turn nak main bowling lame gile.sabtu tdo sampai ptg and gerak to soho kl kat mount kiara.kak lez bukak kedai.and we celebrate EARTH HOUR at hartamas square.dinner kat sane.but tak celebrate ape pon.tak sporting langsung!lepas makan kiteroang gie balik kat solaris.lepak until 12am.then we move to werner's and.........BOH!haha.best!balik umah goo..barai.rabokkk.sampai kol 10am.ambil ;) terus tdo sampai kol 9pm.bangun2 lapar and goo oder dominos.and layan siter radit and jani until 2am.wahhh bagus betul weekend nie ;)

ps: preparing bday goo.

No comments: