Wednesday, July 8, 2009

Allah lg sayangkan mama.3 julai 2009.540am.hospital ampang =(






pulang dr pavilion kire2 jam 1pg.sebelum tdo,jam menunjukkan 230pg.terdengar baba jerit panggil aku dan kakak aku.aku lari masuk bilik baba ngn mama terkejut dengan keadaan mama terlantar didalam bilik air.baba soh tolong angkat mama bawak keluar.kami bertiga angkat.tapi keadaan mama sangat lemah.aku da rase lain mcm.tapi aku malas nak pk sangat sebab terlalu awal untuk aku pk yang bukan2.aku call ambulance and sampai dalam 20minit lepas tu.mama terus dibawa ke hospital bagi tujuan rawatan.sempat lagi di lua kawasan umah aku bercakap ngn mama.selepas beberapa minit baru ambulance gerak ke hospital.aku terus masuk ke rumah untuk menjaga atok aku yang tengah tdo.sempat aku msg2 ngan wewe.wewe cakap mama ok.tapi hakikatnya mama kritikal.OMG.mase aku mandi subuh tuh sejuk nye.ya allah.aku da rase lain macam.tapi aku gagahkan diri untuk ke hospital jugak.sampainya di hospital aku nampak wewe di lantai sambil menangis.YA ALLAH...mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku peluk jasad mamaku ;( hurm....bape minit kemudian baba masuk dan turut menangis...baba suruh kami berdua REDHA....terlalu awal untuk mama tinggalkan kami semua...aku banyak dosa ngan mama..tapi aku yakin yang mama sedang tenang di alam baru...aku doakan mama ditempatkan orang2 yang beriman sebab aku taw mama orang yang baik...aminn...mama disemadikan di tanah perkebumian CHERAS...
MAMA,i love u so much.
MAMA,i miss u so much.
MAMA,forgive me!
u always in my heart!forever.i love maaa.

No comments: