Wednesday, August 26, 2009

26 August 2009.

haha.meet baba at his office.so funny.apakah yang membuat aku berani kenalkan goo pada baba ari nie..urghh malu pon ader tapi kenyataan nya aku nka goo berubah.jadi manusia yang ada matlamat dan masa depan yang cerah.aku akan usaha semampu mane yang bole.tgh2 baba cerita pasal PAKEJ AR_RAHMAN die bole plak sakit perut..GASTRIK!!!!!!!!lepas je jumpe baba terus die peluh2..aku terus bawak die gie klinik belakang office aku..teruk jugak la gastrik die..aduh..da puase..tak larat aku nak layan die sebenarnye..tapi atas dasr SAYANG...ha,tgk time sakit sape yang die cari???gf jugak...time happy ade nak jumpe???memang tak la kan...doktor cucuk 2 kali and x-ray die...god,selamat tak der paper.balik office die rest kat surau..tdo sampai pukul 4pm then we go back.happy!go to Ampang Point..and nak tahu ape jadi???im buying a new phone laa dey..im so confiuse between n97 or blackberry bold.memule memang da amik bb taw..sekali tak der video call..hahaha..memang tak la aku akan suke kan hp tuh..I <3 video call =) sorry blackberry,even u more cute then,i pilih n97 ;) cowiii...now im so in luff with my new baby white!N97..hahaha..

after bukak puase...me and wewe ZzzZZZzzZZzz until morning..gile kan..sian baba sorang2 tgk tv...anak2 baba nie kuat tdo la ramadhan nie..hahhaa..

No comments: