Thursday, August 20, 2009

sampai bile???hurmmmm...

cerita sedihku lagik.

tepat jam 1.00am tadi.goo call aku soh gie teman die tdo kat umah sebab die nak spend time ngn aku (katenyee) plus tiada siapa dirumahnye and die takot tak der sape nak gerak die keje pagi esok.untuk pengetahuan semua aku jalan kaki je gie umah die..gile kan??malam kott..hurm..sampai umah dalam bape minit die tunjuk aku sms from nanal yang cakap 'standby'.aku terus tanye ape nie??pastu die bole cakap nanal otw amik kami di rumah and bawak gie hotel CROWN REGENCY untuk lepak2 ngan semua before puase..aduh..aku benggang gile..die call aku soh teman die...last2!!!!!!!!fuck it la..sumpah aku tak tahu ape yang goo nak DOW!then mase nanal datang aku dengan merelakan hati die pegi sebab sian kat nanal..tapi hati aku sebagai seorang gf yang setia pada cinta nya mcm mane???tah la..dalam mase dua minggu nie im always fight with him all the same thing.stupid thing.yang buat aku terima die balik b4 this is what..mama die selalu pesan kat aku..kawan baik2 ngan nabil..hurm..tuh je yang aku pegang.and now aku terpakse pk untuk diri aku..sampai bile aku kene mengalah???hurm..and malam nie die balik kuantan sebab die cuti sabtu ahad..

nabil.if u bace my note ni...tolong la bagi i ruang untuk tenangkan hati i nie..u selalu cakap u tak nak tgk i sedih kan..so please k.masing2 da besar and bole pk mane baik and buruk...if u rase i yang terbaik untuk u..so appriciate me..thats all..i tak mintak duit u satu sen pon..i just u hargai ape yang i da buat before..bukan dengan alasan arwah mama i nak mintak simpati untuk u sayang i..tapi u sendiri da janji ngan arwah nak jage i kan ;( u da besar kan??sampai bile u nak buang mase u dengan perkara yang tah hape2..ade time memang kiter bole ENJOY but not all the TIME.party je..nope.not good for u..even for me..nak berjaya mesti usaha lebih..buang tabiat buruk untuk mase depan yang selesa....fikirkan la...i bukan nak cakap i perfect or baik..i cume nak kite same2 berjaya..i think i miss u deep inside my heart now...*hug&cry*

Ya Allah.kuatkan hati hambamu untuk harungi hari kemudian.amin ;(

HapPy FaStInG PeOpLe =)

LovE,Dba RahmAn.

No comments: