Tuesday, August 18, 2009

share my anniversarry

today im so moody like hell.dr keje sampai balik keje.balik keje terus balik umah goo sebab baba tak der gie cameron.aku gado gile ngn goo.at last aku beralah sebab die pandai pujuk aku.tapi aku fikir.sampai bile aku nak maaf kan die dengan kesalahan yang sama.betul tak??aku btol2 sedih dengan sikap die.aku pegi jugak dinner ngan die semperna anniversarry setahun aku ngan die.makan sushi kat ampang point.and hope he can teman me sleep to nite.slowly tanye die nak tdo ngn i tak??die jawab die nak tdo hotel.tanye banyak kali still nak tdo sane.pentingkan kawan dr aku???fuck la.aku tanye untuk kali terakhir.he still wanna go there ( crown regency) yahhhh lets go bebeh!im so sad.aku terus lari kuar dr ampang point.aku da call wewe soh amik kat petronas ampang.tak pernah anak rahman buat cam tuh ok.fuck la..da nyesal baru nak pujuk...bagi aku bende da jadik..lantak la..ape yang aku tahu aku sedih dengan ape yang terjadi hari ini.die skit tak heran dengan aku.aku skang kene kuat untuk bla dr hidup die.aku stil ade family aku.aku bole hidup tanpa die.aku nak tgk what next ;( god bless me..amin..my sadness anniversarry =(

thank you nabil fikri aka goo ;(

hurt-dba rahman.

No comments: