Saturday, November 28, 2009

raye haji korban!

khamis is half day.im back home and going to ampang point for my teratment padi and manicure.malam baba ajak balik kampung.hurmm..jalan jammed gile..baru masuk tol jalan duta da jem gile..sampai sungai buloh we stop untuk makan malam..sejam kemudian keluar dr tempat makan still jem jugak..baba cadang untuk pulang ke kl balik sebab mesti sampai ke kampung lambat dengan keadaan kereta baba yang sangat tak mengizinkan.kami sekeluarga pulang ke ampang.hurm.beli lemang di ampang untuk raye esok hari.hurm.sedih sebab raye tanpa mama lagik ;( aku tido seharian dan petang keluar dengan kazen aku najwa ke capsquare untuk menonton mavie.new moon.ok la..aku tak layan sangat cite cam tuh.then we lepak at her house bukit indah until 1am.aku balik umah..today is saturday.aku ngn wewe gie umah mak cik aku untuk tgk baju for her tunang.baju turun temurun wehhh.hahaha..muat..alhamdullilah..banyak sangat baju cantek untuk diperaga kan nanty..haha..tak sangke sangat wewe da sampai seru..bagus la..itu yang arwah mama and baba nak tgk.malam tadi aku ade reunion ngn dak2 sekolah rendah aku..buat kat umah goo.now im waiting for him..even aku taw die balik esok and lambat ;(( rindu nye kat die..apalah nasib aku selalu ditinggalkan oleh cinta hatinya..hehe..tak sbaa nak jumpe die..i miss u baby!kiss

No comments: