Wednesday, November 4, 2009

hurmmm

3/11/2009

goo bace sms kat BB aku.sms aku dengan bob..duhhh kawan je kott..my EX je pon..tak der niat lain pon if die nak jumpe aku..hurmm tah la..aku tahu salah aku tapi aku betul2 tak de niat ape2..die nak jumpe aku banyak mengelak sebab tak nak gado ngn bf aku..tapi last2 kantoi msg..aku memang malas skit buang sms kat bb..malas!tapi sebab malas nie la kantoi plak..aishhhh!tah la bagi aku ape yang penting aku tahu aku sayang sape dan aku ada sape...yang lain aku tak kisah..now malas nak PK..if betul ini jalan untuk putus kan aku dengan die,aku redha..aku happy sebab dapat pulihkan die dr sebelum ni...ape nak jadi lepas nie jadi la...

ps:mama..anak mama tgh sedih nie...doakan kebahagiaan dunia akhirat angah ye???miss u mama-alfatihah..

No comments: