Saturday, October 11, 2008

complicated me!

2.05pm-im at my sweet home ampang.im soo sad now.i doono i miss him a lot or not.serabut sangat nak pk.kalau pk mesti sakit hati.this is third time im going to armanee then dier tak der.dier balik kol 6 pg semate2 nak mandi then kuar balik.omg.sedih nye.sehari aku tunggu dier.hurm.mungkin dier tak sayang aku mcm mane aku sayang dier.ya allah.kuatkan semangat aku untuk terima semua nie.aku sedih sangat.i need someone yang bley dengar kesedihan aku skang.aku tak nak msg dier.sebab masalah tak kan settle kalau dier still penting kan kawan2 dier.hurm..tah la..aku cuma mampu tunggu dan lihat je ape yang akan jadi lepas nie.aku da nekad tak nak jumpe dier buat mase terdekat nie.setiap kali jumpe dier ader je yang tak puas hati.sebagai seorang pompuan aku tak mampu buat ape.hati aku menangis dr malam tadi.cinta itu bagi aku menyakitkan.tuhan je yang taw.skang aku tak taw kat mane dier berada.aku baru je balik dr umah dier.sedihhhhhhhh..skang asyik dengar lagu tanpa kekasihku & dan tak mungkin by agness pluss aku bukan pilihan hatimu by unggu.god bless him.thats all.im so sleepy tunggu dier balik.nak kuar gie jalan tapi tak tahu nak gie mane.bosannnnnn.

No comments: